Fitnessiä seuran treeneissä

Tervfe!

Keskiviikon normaalitreeni seuran kanssa. Alkuun peruslämmittelyjä ja lämmittelyliikkeitä kuulalla. Sitten vähän käytiin läpi sarjaan tulevia liikkeitä, heilautusta eri versioineen (flippejä mukana!), rinnallevetoa, vauhtipunnerrusta ja työntöä sekä tempausta.

Päätreeni oli sitten seuraava:yhdellä kuulalla kaikki liikkeet,  4 min heilautuksia (yhdellä ja kahdella kädellä, flippejä ), tauko 2 min jonka aikana tehtiin 1,5 min vatsaliikkeitä, 4 min rinnallevetoa vapailla kädenvaihdoilla, 2 min taukoa jonka aikana tehtiin 1, 5 min vatsaliikkeitä, 4 min työntöä tai vauhtipunnerrusta, tauko 2 min jonka aikana tehtiin 1,5 min selkälihas liikkeitä, 4 min tempausta vapailla käden vaihdoilla.

Loppuun tempaus/tuulimylly/tgu yhdistelmää epämääräinen aika, noin 5 min yhteensä.

Hyvin tuli hiki!

T KuulaAri

Mainokset

Jätä kommentti

Kategoria(t): Uncategorized

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s