Kuukausittainen arkisto:lokakuu 2015

Sehän on jo kohta marraskuu!

Moi!

Tässähän on melkein kuukausi mennyt edellisestä päivityksestä. Ei tässä ole ihmeitä tapahtunutkaan, sairastellut jonkin verran flunssaa, vieläkin vähän tuntuu.

Treenit olleet aika vähissä taas, jotain pientä kuitenkin tullut tehtyä. Joulukuun alussa ois Ultimate Girevik-cupin viimeinen osakilpailu Tanskassa. Lentoliput ja hotelli on jo hommattuna, nyt pitäisi vaan treenata vielä kisoja varten.

Välillä olo on vähän tälläinen:

2015-10-26 22.25.09

Mitähän nyt oikein pitäisi tehdä?

No kun siinä oikein kovasti miettii ja samalla vilkaisee jalkoihin, niin johan alkaa valjeta. Jos vaikka nostaisi tuota kuulaa:

20151026_181937

Nää kuvat otti Katri, jonka puhelimella saa tälläisiä tyyliteltyjä kuvia. Mukavan näköisiä, kun vaan tietty väri mukana.

Eilen treenanasin vähän reilummin. Alkuun lämmittelysarja tuttuun tyyliin ja vähän testausta 24,28 ja 32 kg kuulilla, OAJ, tempaus ja OALC.

Pääsarjana tulevan kisan harjoitus, nyt 18 min, jossa 6 min OAJ, 6 min tempaus ja 6 min  OALC. Maanantaina tein saman setin 26 kg kuulalla, eilen 24 kg kuulalla, mutta pacet vähän tiukempia. Eilinen OAJ 19 rpm, tempaus 18 rpm ja OALC 10 rpm.

Tarkoitus oli vielä tehdä maastavetoa ja pikku testaus loppuun, mutta sen verran otti kunnon päälle tuo 18 min, että tein pelkän testauksen.

Voimalan keskellä on kelkkarata, jossa on neljä sivua n. 15 m sivu. Tein tässä seuraavan sarjan:

kelkan työntö 1 sivu, painoa oma paino (75 kg) + kävely/hölkkä toinen sivu + etenevä burbee kolmas sivu + hölkkä 1 sivu + etenevä burbee 1 sivu eli yhteen settiin tuli 1 kelkan työntö, 2 hölkkää/kävelyä ja 2 sivua etenevää burbeeta.

Näitä sitten neljä settiä niin että kelkalla kiersin koko radan. Aika lailla pisti puhaltamaan ja aikaakin meni 10 min 10 sek.

Lopuksi vähän lankuttelua kuntopallon päällä.

T KuulaAri

Mainokset

Jätä kommentti

Kategoria(t): Uncategorized

Siinä taas viikko vilahti

Moi!

Taas on viikko mennyt ja ollaan sen verran lähempänä eläköitymistä. Treeniä on ollut jonkin verran, pääasiassa loppuviikollla tai siis viikonloppuna.

Keskiviikkona pääsin yövuorojen jälkeen tekemään vähän kuulatreeniä. Voimalassa LC:tä 2 x 2 4kg kuulilla. 10 x 1 min minuutin palautuksilla, pacet 7,7,7,7,7,8,8,8,9,9 rpm. Eikä sitten juurikaan muuta sille päivälle.

Seuraava treeni olikin sitten perjantaina töissä taukojumppana. Kyykkyä lyhyissä sarjoissa, 60,70,80, 90, 100 kg 5 toiston sarjat ja aina väliin lisäpainoleuanvetoa, 10 kg paino ja 3 toiston sarjat. Pari ekstraa vielä mukaan, kyykky 110 2x 2 toistoa ja leuat lisäpainolla 5 toistoa ja viimeinen ilman lisäpainoa 10 toistoa.

Lauantaina pikatreeni Voimalassa, lämmittelyjen jälkeen LC 2 x 20 kg kuulilla, 5 min ja 51 toistoa.

Tänään sitten jälleen reilummin LC:tä, viime sunnuntain tapaan. Tällä kertaa kuulina 2 x 20 kg ja sarjat 1,2,3,4,4,3,2,1 min, minuutin palautus sarjojen välissä. Hikinen setti, mutta tuleehan siinä 20 min nostoa 8 rpm pacella. Vähän vatsaa lopuksi voimapyörällä ja ilman.

Nyt huilia ja sitten kohta alkaa uusi viikko, joka vie taas lähemmäksi eläkettä…

T KuulaAri

Jätä kommentti

Kategoria(t): Uncategorized