Hikistä on heinäkuun treenaaminen!

Moi!

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että suomalaisen keho ei toimi kunnolla yli 22 asteen lämmössä. Se menee veteläksi ja alkaa tuottaa vastenmielisiä eritteitä ja työteho laskee. Ratkaisu ongelmaan on helppo, kesähelteillä siirretään tehtävät työt pohjoisemmille leveysvyöhykkeille, missä ruoho ei kasva!

Tuo viimeinen sivulause liittyy oman työpaikan ”lisätöihin”, mitkä mun mielestä julkisuuteen tuotuna vie uskottavuutta perinteiseltä yritykseltä, mikä on oleellisesti liittynyt suomalaiseen yhteiskuntaan ja sen toimivuuteen.

Mutta tää blogi ei ole mikään kantaaottava, treenilogi enimmäkseen. Joten sitä asiaa sitten ikämiestreenaamisen taholta.

Tään viikon työvuorot on olleet aika raskaat, joten sitä myöten treenit vastaavasti kevyet. Ja kun on ollut niin kuumaa ja kosteaa, saa olla käsien kanssa tarkkana, mikäli kuulaa tarttis tempaista.

Tiistaina tein töissä tauolla vähän taukojumppaa, yritin tehdä kevyesti, ei ihan onnistunut.

  • Selänojennus 5 toistoa
  •  Maastaveto 90 kg 6 toistoa
  • Prässi 200kg 5 toistoa
  • Leuanveto 5 toistoa
  • Reisiojennus 40 kg 5 toisto
  • Vatsaliike 10 toistoa

Näitä sittten neljä kierrosta. Ihan pikkainen hiki tuli, joten loppuilta piti työkavereitä väistellä hygieniasyistä!

Keskiviikkona oli pitkästä aikaa valmennettavien kanssa yhteistreeniä, Anneli ja Satu sekä Katri pääsivät yhtä aikaa treenaamaan. Jokainen teki omia treenejään, mulla meni kotvanen kun mietin että mitähän mää tekisin. Tein sitten työntöä 2 x 20 kg kuulilla 6 min, toistoja vähän päälle 70. Kyykkäilin päätteeksi leuanvedon kanssa, vedot 10 kg painoliivin kanssa. Kyykyt 60,70,80,90,100, 110 10 toiston sarjoja. Leuat 5 toistoa ja viimeinen 10 toistoa.

Torstaina kävin itsekseni salilla tekemässä LC treenit. 2 x 20 kg kuulilla 6 min setti, toistoja 56. Lopettelin treenin pikku oheistreenillä, 2 x 20 k g kuulilla 10 min setti, jossa rive 30 sek, 30 sek taukoa ja työntö 30 sek ja 30 sek taukoa vaihtelivat. Kumpaakin liikettä työsarjaan 10 toistoa.

Perjantaina seuralle treenin veto. Vähän alkaa tääkin mietityttää, kun en oo enää seuran jäsen. Oonko lojaali vai oisko joku muu sana paremmin kuvaamaan tätä toimintaa?

Lämmittelyjen jälkeen setti. 6 min, jossa ekat 5 min meni siten että rive kahdella kuulalla 30 sek ja heti perään työntö 30 sek, vapailla paceilla kumpikin liike. Viimeinen minuutti sitten LC: tä. Oma suoritus tässä 2×20 kg kuulilla.

Lopetettiin treeni kuntopiiriin, hirviä hiki tuli mokomassa! 16 min yhteensä.

  • 3 min, hyppykyykky 10 toistoa + heiluri 20kg 10 toistoa, OAJ 5/5,  tempaus 5/5 toistoa, niin monta kierrosta kun ehtii tehdä.
  • Lankkupito 1 min.3

Tätä setti 4 kierrosta niin että liikkeet ja ajat pysyivät koko ajan samoina, ,kuulan koko vaihteli. Eka kierros 20 kg, toinen 28 kg ,kolmas 24 kg ja viimeinen 20 kg.

Siinähän se viikko meni, viikonloppu meneekin levätessä ja reissatessa. Palataan asiaan ensi viikolla!

T KuulaAri

Advertisements

Jätä kommentti

Kategoria(t): Uncategorized

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s